» Sıkça Sorulan Sorular

Kuaför olmasam da sipariş verebilir miyim?

Evet kuaför olmasanız da Kuaför Pazarı üzerinden sipariş verebilirsiniz. Kuaför Pazarı'nda satılan bir çok ürün kişisel kullanıma yöneliktir. Kuaförünüzde kullandığınız bir çok ürünün kişisel kullanıma yönelik olması ve sadece size özel olarak kullanılması gerekir. Eğer bireysel olarak sipariş verecekseniz vergi dairesi ve vergi numarası alanlarını boş bırakabilirsiniz.

Ürünler ne kadar sürede elime geçer?

Mesai günlerinde saat 15:30'a kadar verilen siparişleriniz aynı gün kargolanmaktadır. 15:30'dan sonra verilen siparişler bir sonraki iş günü kargolanmaktadır. Kargo süresi şehrinizin İzmir'e uzaklığına göre değişmektedir. Uzaklığı 600 km'ye kadar olan şehirlere teslimat 1 iş günü içinde yapılmaktadır. 600-1200 km arasındaki şehirlere 2 iş günü, 1200 km'den uzak şehirlere ise 3 iş günü içinde teslimat gerçekleştirilmektedir. Aras Kargo şubesi bulunmayan ve kargo firmasının mobil dağıtımda bulunduğu, ilçe, belde ve köylere teslimat 7 günü bulabilmektedir.
Kuaför PAZARI toptan satış da yaptığı için gün stok durumu gün içinde dahi değişiklik göstermektedir. Eğer stokta bulunmayan bir ürün tercih ettiyseniz, size muhtemel teslimat süresi konusunda telefon ile bilgi vereceklerdir.

Ürünleriniz orjinal mi?

Kuaför Pazarı 14 senedir sadece orjinal ürün satmaktadır. Mağazamızdaki tüm ürünler doğrudan yetkili ithalatçı ya da fabrikadan tedarik edilmektedir. Sitemizde yan sanayi ya da taklit mal satışı kesinlikle gerçekleştirilmez.

Kapıda ödeme imkanı var mı?

Evet kapıda ödeme imkanı ile sipariş verebilirsiniz. Kapıda ödeme ürünleri Aras Kargo ile göndermekteyiz. Aras Kargo görevlisi teslimatta size ücreti tahsil etmektedir.

Kredi Kartına taksit yapıyor musunuz?

Sitemizde en çok kullanılan 7 kredi kartına 9 aya kadar vade farksız taksit imkanı mevcuttur.

Kredi Kartı sisteminiz güvenli midir?

Kuaför Pazarı ödeme altyapısı olarak Bankacılık Düzenleme ve Denetleme Kurumu'ndan lisanslı, 6 bankanın çözüm ortağı olan PayTR isimli ödeme aracı kurumu ile çalışmaktadır. SSL Şifreli Güvenlik Sertifikası ödeme sayfamızda aktif olarak çalışmaktadır ve kredi kartı bilgileriniz sunucumuzda tutulmadan doğrudan PayTR sunucularına gönderilmektedir. Ayrıca PayTR 3D Secure ödeme alt yapısını desteklemektedir.

Daha Detaylı Bilgi için Tıklayınız

https://www.paytr.com/guvenlik

Satın aldığım ürünü nasıl iade edebilirim?

İade şartları ve prosedürü ile ilgili detaylı bilgi Garanti ve İade sayfamızda verilmiştir.

Sepetinizde ürün bulunamadı hatası alıyorum. Ne yapmalıyım?

Sepetinizde ürün bulunamadı hatası güncel olmayan Chrome tabanlı tarayıcılarda, internet tarayıcısının yanlış bir sayfayı hafızasına almasından kaynaklanır. Hatanın en hızlı çözümü, farklı bir telefon, tablet ya da bilgisayardan sipariş vermeyi denemektir.

Size telefonla ulaşamıyorum. Ne yapmalıyım?

Öncelikle Kuaför Pazarı toptan ürün satışı yapan bir sanal mağazadır. Zaman zaman kısa süreliğine yoğun olarak perakende siparişler de alabiliyoruz. Perakende müşterilerimiz zaman zaman müşteri hizmetleri hattımızı uzun süre meşgul ettikleri için diğer müşterilerimize yanıt vermekte zorlanabiliyoruz. Bize telefonla ulaşamadığınız durumlarda telefon numaranız, isminiz ve iletişim kurmak istediğiniz konu hakkında bize email gönderebilir ya da iletişim formumuzu kullanabilirsiniz. Size en kısa sürede telefonla ulaşılarak bilgi verilecektir.

Sepetinizde ürün bulunmamaktadır
ShopPHP E-Ticaret | v4